wtorek, 28 sierpnia 2012

#0004 Oceniamy LPS-shorthair cz.1

Siemka!
Dzisiaj ocenimy sobie kotki shorhair.Zaczynajmy!
Oto i pierwszy kotek oceniam go tak 6/10,nie widać jego 
pyszczka co mi niezbyt pasuje,ogólnie kształt jest ładny.
Kolejny z numerkiem 11.8/10,kolor ładny ale przez kształt
jego oczu wygląda na 'przymulonego' takiego leniwego.
Z takim kształtem pierwszy raz się spotykam (no może
nie pierwszy).No więc zmieniłbym tylko oczy!
Tego oceniam 4/10.Jego ślepia mnie trochę przerażają.
Kolor niech już będzie choć wycieniowałabym bardziej
główkę oraz łapki!Kolor noska tez bym przyciemniła.
Powiedzmy,że trochę niestarannie wykonany.
Przy nim wracam do kotka drugiego.Również ma
problem z tymi paczałkami.Cienie na główce są troszkę 
dziwne,nie równe oraz różne! 6/10 
Tu już troszkę lepiej ale nadal znęcam się nad tymi oczami.
Te paski bym wyrównała oraz przyciemniła. 8/10
Czy on ma makijaż?!Wygląda jakby nie umiał pomalować
się szminką.Dziwnie to wygląda,bez tego różowego na oczach
i pyszczku byłby nawet ok. 9/10
Szczerze?Jest śliczny,lecz ma za jasne oczka!
10/10

9/10 Niezbyt podoba mi się ten pasek między oczyma.
Żeby go nie usuwać dodałabym jeszcze kilka pasków
tego samego koloru! 
9/10 Znowu te oczyska =.=
8/10 Ty nie mam zastrzeżeń,jedynie za wysokie
 czoło i oczy,oczy,oczy!
7/10 Znów to wysokie czoło,mogliby dodać
jakieś cienie lub paski by je optycznie zmniejszyć.
Oczy bym zrobiła niebieskie.

8/10 Oczy D: Reszta nawet,nawet.
1000/10 xD Piękny!Muszę go mieć ale sprzedają go 
tylko Niewpolsce! DD:
9/10 Jestem strasznie wymagająca i mi nie pasuje 
to jasne wycieniowanie na ogonie :/

4/10 Kolor oczu nie pasuje w ogóle!
Malowanie i cieniowanie?NIE.

9/10 Oczy są takie inne ale w pozytywnym sensie.
Tylko uszy mogliby zrobić czarne...
2/10 Dziwny :| 
Te oczy i uszy,kolory wgl. taki niezbyt.
10/10 Ładny *3*
5/10 Taki sobie..
100/10 ;D Piękny,poluję na niego.
Aaaa...o mały włos bym go miała D: Pozdrowienia
dla MangoJuiceLPS DD; 100000/10!
4/10 Taki..dziwnawy...(moje wymyślanie słów -.-)

10/10 Śliczny i słodki :**
1000000/10 O tym to już na prawdę marzę,
dla mnie jest unikatowy,nigdy go nie widziałam
(jakby ktoś widział na allegro czy gdzie niech pisze :p)
9/10 Taki nie inny,zbyt przeciętny..:C
8/10 Śliczny ale różowy :/
3/10 Oczy,oczy i jeszcze raz oczy...
Szpecą go strasznie!
Tu zbyt przeciętne oczy,takie zwykłe.
5/10
2/10 Jakoś kojarzy mi się z tymi filmami Sagiry,a niezbyt
 lubię tego typu filmy!
Dziwaczny ale niech będzie 8/10
10/10 Śliczny,słodki ;3 Cud miód i NALEŚNIKI! 
Oczy ma jak UFO ;C 6/10
O nim mi się już nie chce pisać choć nie jest zły
4/10
Aaaaa......zaraz się zabiję łyżeczką!
100000000000/10 Cudnyy!
Emm..czy on ma?Nie ważne..3/10

Zez? o_O OMG..1/10 za kolor.
Ładny,nie widziałm go jeszcze <3
10/10


9/10 Ta jego 'fryzura się dziwnie kończy 0.o

Ufufufufuf...spokojnie..aa D: 2/10
100/10 Piszę to samo co przedtem bo to ą bliźniaki,choć
odróżnić idzie! Paczajcie:
Różnią się tylko oczami,paskami na ogonie i ciemnością
koloru :/

To tyle na jedną część nie wiem czy zrobię drugą bo po prostu NIE CHCE MI SIĘ!
Nie spodziewajcie się prędko notki,bo na dziś nie mam tematu :c 
A i jeszcze zamieszczam link do filmiku ze starymi LPS:Klikać ^^ 
Pa <33!
~Coconutty!


4 komentarze:

  1. Fajny blog, zapraszam na mój
    about-lps.blogspot.com - będziemy sobie komentować? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER BLOG. JA NIE PROWADZĘ, ALE MAM KANAŁ NA YOUTUBE:)

    A TY MASZ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, zapraszam na mojego bloga :) http://lpsnaszelps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń