sobota, 13 października 2012

#0005 Powrót itd .

Cześć,
nie,nie zapomniałam o blogu. Po prostu jeśli am się tyle rzeczy na głowie to tak bywa! Wiem,ze nikt tego bloga nie czyta ale sama do siebie zawsze lubię popisać (: . Tak więc POWRACAM! Ale nie na długo.Jestem w 6 klasie a nauka jest chyba trochę ważniejsza.W poniedziałek mam 2 sprawdzany,a się  nie uczę :C ! Mimo to staram się wchodzić i sprawdzać czy są jakieś komentarze. Na Youtubie jestem codziennie,w każdym razie kiedy mam czas.Dzięki wielkie za 93 widzów.Nie wspomniałam o nowym serialu,który chyba nie będzie kontynuowany. Jest nim ''Sen''-przygodówka [?] .Rozmyślam nad kolejnym,ale nadal nie wierzę w to żeby jakikolwiek serial wypalił.Nie mam zbyt oryginalnych pomysłów,wszystko jest takie trudne (na mój umysł) tak więc jeśli macie jakieś pomysły to napiszcie w komentarzu! Ostatni raz wenę miałam pod koniec wakacji,a było to dość dawno temu. W sumie tonie mam czasu na wenę,za dużo zadań domowych itp. teraz występuję w przedstawieniu w którym muszę 'wyjść za mąż' za takiego jednego obrzydliwego typka!Naprawdę chyba już NIGDY nie zgłoszę się po żadną rolę! Okey,nie wyżalam się już wam tu tylko przejdę do nowości! W sumie ta notka miała być tylko informacją dotyczącą dalszego prowadzenia bloga. Ostatnio prawie załapałam się na kotka (allegro),który był z Nintendo DS!!! A ja głupia się zastanawiałam czy kupić czy nie zanim zrobili licytacje -.- . Ale mam też wielką uciechę z tego,że w Pepco w 'moim' mieście ukazały się LPS ,właściwie powiedziała mi o tym EmkaLPS . Mieszka blisko mnie więc do tych samych sklepów też chodzi ! (: . Ostatnio widziałam tylko jednego LPS,był on z pocztówek.Najprawdopodobniej wąż ! Nie wiedziałam jeszcze,że jest on taki tani w porównaniu z innymi sklepami,ale podróbek też nie zabrakło! 
Skończę z tą notką,bo jak już mówiłam to tylko powrót :>
xoxo
~Coconutty! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz