czwartek, 25 października 2012

# 0006 Pomysły,projekty na blogu

Hello,
dzisiaj naszły mnie takie pomysły,jakieś dodatki na bloga itp.i chce wam o nich opowiedzieć i dokładnie wytłumaczyć. No więc zanim przejdziemy do konkretu : wiem,że nikt,a nikt postów nie czyta tak więc jeśli spodobają wam się notki to podeślijcie link do bloga znajomym! Nie chcę pisać dla 'nikogo' mimo,że bardzo lubię wymyślać notki. Zróbcie mi tę przyjemność! Dobra,jeszcze pochwalę się,że zostałam posiadaczem koziołka! Nie pomijając owieczki,która spędziła z nim tak długi czas w opakowaniu . Te zwierzaki są na prawdę śliczne, 'danych osobowych' nie posiadają trudno wymyślić dla nich pasujące imionka. Z imion dla owieczki spodobało mi się jedno : Luna ,kojarzy mi się jakoś z Harrym Potterem,którego uwielbiam! Jeśli macie pomysły na imiona napiszcie w komentarzu ,a tymczasem przedstawię wam pomysły na urozmaicenie bloga - oczywiście możecie je wykorzystać! :

-Spis wszystkich figurek w kolekcji [aby było ciekawiej,najlepiej zacząć od tych pierwszych do      ostatnich  zebranych] .
-Opowiadania,pamiętniki z życia waszych zwierzaków . 
-Galeria zdjęć waszej kolekcji (lub pojedynczych figurek) .
-Porady w sprawie kupowania,kolekcjonowania,czyszczenia itd. LPS .
-'Tutoriale' na maleńkie przedmioty dla Littlest Pet Shop
-Filmiki z :
1. waszymi figurkami
2. przedstawiające ich domki,ogrody
3.urzeczywistnienie opowiadań waszych zwierzaków
-'Galeria prac' tzn. każdy może wysłać wam zdjęcie waszej pracy lub tej zrobionej na komputerze,poprzez e-maila a wy wstawicie je do galerii bloga z opisem itp. 
-Mini forum.W tym chodzi o posty dodawane co jakiś czas na dany temat,czytelnicy pod tym właśnie postem mogą odpowiadać na pytania wasze lub innych!

Oto moje propozycje! W większości wymyślane przeze mnie jeśli skorzystacie z tego dodajcie jakiś dopisik z linkiem to tego postu, inaczej równie dobrze mogę zgłosić was za prawa autorskie także bądźcie sprawiedliwi! Jeśli chcielibyście ujrzeć,któryś z podanych powyżej pomysłów na moim blogu,napiszcie w komentarzu,będzie mi bardzo miło.Póki co na razie wykorzystam spis figurek,którym postaram zająć się w najbliższym czasie (: !

XOXO
 ~Coconutty ♥


P.S Mój kanał na Youtube od niedawna nazywa się CoconuttyLPS,nadal mówcie mi CoconutLPS. Wtedy Youtube nie był zaktualizowany i nie mogłam się nazywać jak wcześniej! ): .
Mój kanał na Youtube ! (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz